Reklamacje

GWARANCJA

Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie nowe produkty Miranda

Produkty Miranda objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. pojedyncze akumulatorki innych producentów sprzedawane w sklepie Mirandy  objęte są 6-miesięcznym okresem gwarancyjnym.
Usługa gwarancyjna realizowana jest tylko po przesłaniu urządzenia wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz opisem usterki .
Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 30 dni
Wadliwe produkty lub ich części zostaną naprawione lub wymienione zgodnie z decyzją producenta.
Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na innym sprzęcie lub akcesoriach używanych wraz z produktami Mirandy.
Koszt dostawy reklamowanego towaru do dystrybutora/punktu serwisowego pokrywa Kupujący, który powinien upewnić się, iż reklamowany towar jest należycie zabezpieczony na czas transportu,
Dostawa towaru z powrotem do Kupującego w ramach naprawy gwarancyjnej jest na koszt punktu serwisowego. W przypadku napraw nieobjętych gwarancją, koszty te pokrywa Kupujący.
Decyzja czy zgłoszona reklamacja jest uzasadniona podejmowana jest przez autoryzowany punkt serwisowy i jest ostateczna.
Reklamowany towar wraz z wymaganymi dokumentami należy odesłać na adres: Miranda Bartłomiej Kocurek , ul. Wyspiańskiego 14/7 , 43-300 Bielsko-Biała.
Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, a także samowolne rozmontowywanie, przerabianie i zmiany konstrukcyjne w zakupionym sprzęcie powodują utratę gwarancji.
Gwarancja w szczególności nie obejmuje:
uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub celowego uszkodzenia sprzętu,
złącz wielokrotnego połączenia (RCA, E/O)
uszkodzeń produktów spowodowanych użyciem niewłaściwych lub wadliwych baterii (dotyczy produktów, w których Klient sam wybiera źródło zasilania inne niż wyprodukowane przez Miranda).
uszkodzeń powstałych w wyniku zalania latarki , jesli zalanie nastapiło przez niedbałe lub niepełne zamknięcie , oraz zalanie przez zamknięcie przy uszkodzonych lub zabrudzonych oringach .
uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji i przechowywania sprzętu
uszkodzeń związanych z użyciem nieoryginalnych/ niewłaściwych części
uszkodzeń wynikających z winy lub niewiedzy Użytkownika

Wyżej wymienione uszkodzenia naprawiane są w okresie gwarancyjnym odpłatnie. Całkowity koszt naprawy zostanie podany przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac naprawczych.
Odpowiedzialność Producenta jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu. Producent nie ponosi odpowiedzialności za żadną utratę, szkodę, wypadek lub inne roszczenia powstałe w wyniku używania produktów Miranda.
Złożenie zamówienia oznacza iż Kupujący akceptuje niniejszą gwarancję.